Direct naar inhoud
Thuiszorg & Zorgcentra
logo van Pantein
logo van Pantein

Dementie ondersteuning

Zorg en hulp voor u en/of uw partner.

Wanneer u of uw naaste te maken krijgt met (beginnende) dementie, verandert er veel. Dat kan onzeker en moeilijk zijn. De casemanager of ouderenverpleegkundige biedt hulp, zodat u en uw familie zich gesteund voelen en weten waar u op kunt rekenen. We hebben nauw contact met verschillende zorgverleners. Samen bieden wij de zorg en hulp die u en/of uw partner nodig hebben.

Ouderenverpleegkundige aan tafel met klant

Verwachtingen

Wat kunt u van ons verwachten

Een casemanager dementie of ouderenverpleegkundige staat voor u klaar. Samen bespreken we uw situatie, geven we advies en zoeken we naar oplossingen. We luisteren goed naar u, denken met u mee en helpen u bij het regelen van extra zorg. Ons doel: samen zorgen voor een zo goed mogelijke kwaliteit van leven. Dat kan betekenen dat we thuiszorg voor u aanvragen of dat u mee gaat doen aan dagactiviteiten. Wij helpen u bij de aanvraag van deze hulp.

Praktische informatie vindt u op de pagina veelgestelde vragen

Wat verwachten wij van u

Wij vragen u om samen met ons in gesprek te gaan over uw wensen. Zo kunnen wij samen de juiste hulp bieden.

Eenvoudig geregeld

Hulp bij dementie nodig? Bel naar 0900 - 8803, of vul het contactformulier in. Hulp aanvragen kan ook via uw huisarts, geriater of wijkverpleegkundige. 

De ondersteuning is gratis, behalve bij een indicatie Wet langdurige zorg (Wlz). Dan betaalt u een vergoeding via het Centraal Administratie Kantoor (CAK).

Bekijk Pantein bij u in de buurt

Pantein bij u in de buurt

Ontzorgt

Wij zijn er voor diensten in en rondom huis, gezondheid en verzorging, regelhulp, ontspanning en voordeel.

Bekijk de diverse mogelijkheden
Adviseur geeft klant financieel advies
Callcenter medewerker aan de telefoon

Heeft u een vraag?

Heeft u na het lezen van deze informatie nog vragen? Bel dan naar 0900 – 8803 of stuur een e-mail naar casemanagersdementie@pantein.nl.