De cliëntenraad
De cliëntenraad is er voor u
De cliëntenraad komt op voor de belangen van cliënten en denkt mee over goede zorg. De cliëntenraad volgt de ontwikkelingen binnen Pantein en houdt in de gaten welke invloed die ontwikkelingen hebben op cliënten. De cliëntenraad adviseert het bestuur van Pantein.
Wilt u meepraten en meebeslissen over de zorg? Dat kan via de cliëntenraad. Deze onafhankelijke groep komt op voor de belangen van alle cliënten en geeft advies aan het bestuur van Pantein.
Wie zijn wij?
De cliëntenraad bestaat uit betrokken, enthousiaste mensen uit de regio die het belangrijk vinden om mee te praten over de (ouderen)zorg. Samen werken we aan betere zorg.
De cliëntenraad is er niet voor individuele klachten over uw behandeling. Hiervoor kunt u terecht bij onze klachtenbemiddelaar.
Waar denkt de cliëntenraad over mee?
De cliëntenraad praat mee over verschillende onderwerpen. Denk aan beleid voor de kwaliteit van zorg, voeding, ontspanning en activiteiten.
Binnen Thuiszorg & Zorgcentra Pantein zijn de volgende cliëntenraden actief:
Gemeenschappelijke Cliëntenraad Pantein
Leden van de cliëntenraden van Maasziekenhuis, Zorgcentra Pantein, Herstelkliniek en Thuiszorg Pantein vormen samen de Gemeenschappelijke Cliëntenraad Pantein (GCR). De GCR behandelt onderwerpen die voor alle locaties van toepassing zijn. Het gaat dan onder meer over beleidsonderwerpen, strategische vraagstukken en toekomstvisie. Zo worden de belangen van de cliënten en patiënten van Pantein op lokaal en op centraal niveau behartigd.
Uw mening telt!
Wilt u meepraten en meebeslissen over de zorg? Heeft u een idee of vraag? Laat het ons weten. Mail naar clientenraad@pantein.nl of beld op werkdagen naar 0485 - 845252. U kunt ook een brief sturen naar:
Cliëntenraden Pantein
Postbus 55
5830 AB Boxmeer
Denkt u graag mee? Word lid!
Wilt u zelf meedenken over de zorg bij Pantein? Misschien is lid worden van een cliëntenraad iets voor u. Kijk op onze vacaturewebsite of er een plek vrij is in een raad bij u in de buurt.